2010. február 1., hétfő

Alszunk



Szokásosan már megint eltelt 1 hónap és én nem írtam. Nem mintha nem történne körülöttünk semmi. De most egy kicsit az alvásról.
Az alvás Fruzsinál mindig is problémás volt, ugyanis már néhány hónaposan is csak napi 2x fél órát aludt, igaz éjszaka csak egyszer kelt és könnyen vissza szenderedett. Valamelyest javult a helyzet a délutáni alvásokkal, mire Flóra megszületett már volt, hogy egy órát is végig aludt. Az éjszakát 10 hónapos kora óta átalussza. Na, de mire elalszik... húúúúúúúúú és hörrrrhörrrr és pont addigra hullik ki az összes hajam! Vergődés, anyuszomjasvagyok, anyupisilnem ill. kakilnomkell és a többi és a többi... Ha fél tízkor alszik, akkor már örülök. Természetesen nem alszik el egyedül, hanem mellém bújva (mostanában Öcsi is jó). Ja, és hajnalonta rendszeresen mellettem köt ki. Viszont elalvás után az ágyába lehet tenni!
Flórával egész más a helyzet. Ő könnyen elalszik, viszont sosem aludt a helyén, hanem mellettünk. Hiába próbáltam a helyére rakni, az apró kis szenzorai jeleztek neki, hogy anyu az ágy 20 cm-es körzetében van, riadó! Sírás, jó hangos, aztán anyu holt fáradtan vissza az ágyba és csend... a kisded alszik tovább. Újra próba a kisággyal, újabb riadó és a kisded anyu és apu között tölti az éjszakákat. Amit egyébként soha nem bírtam megszokni, így újra és újra próbálkoztam a száműzetéssel. És láss csodát! Egyszer csak bejött! Flóra néhány hete az ágyában alszik!!!Csak egyszer kel fel kb éjfél, 1 óra körül, kicsi simi, cumi a szájba és alvás tovább. Napokig el sem hittem, hanem éberen vártam, hogy mikor ébred, mikor kell kivenni és nem lehet vissza rakni. Mostmár elhiszem és alszom... akár 6 órát is egyfolytában!
Reggel pedig 7 óránál előbb csak nagyon ritkán van ébresztő.
Csak azon izgulok, hogy ha átköltöznek a másik szobába mennyire zavarodik meg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése